Víz diéta?!


2017. 07. 13.

Víz diéta?!


A víz jóllakottság érzetet kelt, gyorsítja az anyagcserét, eltávolítja a méreganyagokat. Enyhíti a fejfájást, javítja a bőr állapotát és még számtalan jótékony hatását tudnánk felsorolni. Ki ne szeretné ezeket fokozni?

Valójában nem egy diétáról vagy fogyókúráról van szó, hanem arról, hogy a víz diéta segítségével ügyelünk a napi folyadékbevitelünk megfelelő minőségére és mennyiségére. Testünk 80% -a víz, így a diéta célja, hogy ezt az egyensúlyt megtartsuk és ezáltal egészségesek és szépek maradjunk.

A legjobb, ha vizet fogyasztunk, legalább 2,5-3 litert naponta.

Tegyük a szívünkre a kezünket mi is hajlamosak vagyunk megfeledkezni a napi szükséges víz mennyiségű beviteléről, ezért ha elkezdünk tudatosan, rendszeresen sokat  inni a változás, a víz jótékony hatása mindenkinél érezhető lesz.

Talán legkönnyebben úgy tudunk ráállni a több vízfogyasztásra, ha minden étkezés előtt és után bőségesen fogyasztunk vizet. Napközben a munkahelyen kiteszünk egy teli kacsót az asztalunkra, ha pedig  egész nap úton vagyunk akkor a legjobb beszerezni egy jól kinéző kulacsot, amit indulás előtt feltöltünk. A kulacs legalább 0,75-l es legyen, hogy késztetést érezzünk az ivásra, minthogy cipeljük a súlyt.

A víz diéta önmagában nem vagy csak nagyon kis mértékben idéz elő fogyást. Ahhoz, hogy eredményesek legyünk étkezési szokásainkat is felül kell vizsgálni és némi sportot is érdemes beiktatni  a mindennapjainkba.

Önmagában a víz diéta nem elég, fontos kiegészítője szinte minden más diétának és fogyókúrának, tehát első lépés az egészséges életmód felé.


Téma további cikkei

2017. 10. 03.

3+1 jel, hogy nem iszol eleget

Nem lehet elégszer elmondani, hogy mennyire fontos a megfelelő napi folyadékbevitel, de sajnos még mindig nem vesszük elég komolyan. Néhány jel, ami arról árulkodik, hogy ideje változtatnod ezen az egészséged érdekében!

tovább


2017. 07. 25.

Csapvíz vagy ásványvíz?

Nyáron a folyadékpótlás fontosságát hangsúlyozza minden fórum. De vajon a csapvíz vagy az ásványvíz a jobb megoldás a szomjoltásra? Esetleg van egy harmadik is?

tovább


2017. 07. 18.

Hogyan szoktassuk rá a gyereket a vízivásra?

A 30 fok feletti hőmérséklet nem csupán a felnőttek és idősek, hanem a gyerekek szervezetét is megviseli. Ebben az időszakban a folyadékfogyasztás egészségünk megőrzésének kritikus pontja. Íme pár tanács, hogy a gyereket rávegyük a vízivásra.

tovább